Pardavimo sąlygos

Kainos ir apmokėjimas

Mūsų prekių kainos nurodytos Eurais įskaičiavus PVM.

Sąskaita faktūra

Pirkdami kaip fizinis asmuo ar įmonė, gausite išankstinio mokėjimo sąskaitą. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą. Klientai turintys galiojančias pirkimo-pardavimo sutartis, moka sutartyje nustatytomis salygomis. Sąskaita faktūra siunčiama/atiduodama kartu su prekėmis. Kadangi mes rūpinamės aplinka, sąskaitą faktūrą pageidautume siųsti PDF formatu Jūsų el. pašto adresu. Užsisakydami šią paslaugą užregistruokite savo el. pašto adresą, kuriuo norėtumėte gauti sąskaitas.

Pristatymo, papildomų paslaugų ir gabenimo mokesčiai

Apmokėti užsakymai klientui yra pristatomi per 2-3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo.

Apmokėti užsakymai yra surenkami per 1-2 darbo dienas ir perduodami „Venipak“ kurjeriams, kurie pristato prekes per 1-2 darbo dienas.

Mes siūlome įvairias papildomas paslaugas, pvz., prekių įnešimą, laiko rezervavimą ir surinkimą ar montavimą. Šios paslaugos yra apmokestinamos papildomai.

Pristatymo kaina perkant internetu priklauso nuo bendros užsakymo sumos. Žemiau pateiktos pristatymo kainos Lietuvos teritorijoje:

Užsakymo suma su PVM | Pristatymo kaina

Visi užsakymai nuo 49 € Lietuvoje pristatomi nemokamai !

Užsakymo pristatymo „Venipak“ kurjeriu kaina  – 4.99 €

Užsakymo pristatymo j Kuršių Neriją „Venipak“ kurjeriu kaina  – 48.00 €

Kliūtys pristatymo metu, kylančios dėl kliento kaltės

Jei MIAMOR negali pristatyti siuntos dėl kliūčių, kylančių dėl kliento, siunta grąžinama siuntų bendrovei, kuri susisiekia su Jumis ir susitaria dėl kito pristatymo laiko. Tokiu atveju taikomas kito pristatymo mokestis.

Gabenant padaryta žala ir neteisingas paskirstymas

Jei pristatymo metu pakuotė yra akivaizdžiai pažeista, apie tai reikia pranešti „Venipak“ kurjeriams ir nurodyti važtaraštyje prieš patvirtinant gavimą. Tam, kad pretenzija siuntų bendrovei būtų tvarkoma tinkamai, turite išsaugoti visą pakuotę, etiketę su adresu, padėklą ar dėžę, kurioje buvo pristatytos pažeistos prekės.

Jei gaminys pažeistas gabenant, t. y. jam padaryta paslėpta žala, apie tai reikia nedelsiant informuoti mūsų Klientų aptarnavimo skyrių, el. paštu: info@miamor.lt per 1 dieną nuo siuntos gavimo. Gavus pranešimą mums reikės pakuotei ir gaminiui padarytos žalos nuotraukų. Siekdami užtikrinti, kad Jūs, brangus kliente, gautumėte nepriekaištingą gaminį, naują gaminį mes pristatysime nemokamai. Apie ne tuo adresu pristatytą užsakymą reikia kuo greičiau informuoti mūsų Klientų aptarnavimo skyrių. Siunta bus skubiai ir nemokamai pristatyta tinkamu adresu.

Pinigų grąžinimo garantija / teisė atsisakyti pirkinio per 14 dienų

Kaip MIAMOR klientui Jums suteikiama 14 dienų pinigų grąžinimo garantija / teisė atsisakyti pirkinio per 14 dienų. Pinigų grąžinimo garantija ir teisė atsisakyti pirkinio netaikoma pagal užsakymą pagamintiems gaminiams, specialiesiems užsakymams, pagal konkrečius matmenis pagamintiems gaminiams, esamų standartinių laikiklių ir/arba stovų dalims ar didesniems užsakymams* negu įprasti mūsų gaminiai. Jūs turite teisę atidaryti pakuotę ir patikrinti prekes tiek, kiek reikia, kad įsitikintumėte, kad jos Jus tenkina.
Jei norite atšaukti ir grąžinti pirkinį, jis turi būti pirminės būklės. Grąžinant prekę MIAMOR reikia grąžinti ir visus jos priedus bei originalią pakuotę. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą. 
Jei norite atšaukti užsakymą ar grąžinti jo dalį, tai galite padaryti su sąlyga, kad laikotės tolesnių instrukcijų; žr. „Prekių grąžinimas“.

Prekių grąžinimas

Grąžindami prekę atminkite, kad prisiimate riziką, jog gaminys bus sugadintas siunčiant jį mums. Įsitikinkite, kad gaminys originalioje pakuotėje yra gerai supakuotas. Grąžinant prekę rekomenduojame naudoti gabenimo konteinerį, papildomai apsaugosiantį gaminį. Reikia grąžinti visos komplektacijos prekes, t. y. reikia grąžinti visus priedus, instrukcijas ir t. t.

Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis MIAMOR išvardintomis sąlygomis, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, grąžinti el. parduotuvėje įsigytas prekes per 14 dienų. 

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus, žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje https://vartotojucentras.lt/ „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko MIAMOR nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą. Už grąžinamų prekių siuntimą pardavėjui apmoka pirkėjas.

Kaip grąžinti prekes?

Susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi, el. paštu: info@miamor.lt, kad gautumėte grąžinimo etiketę ir kokybiškų prekių grąžinimo forma. Tolesni nurodymai, kaip elgtis, atsiunčiami su grąžinimo etikete. MIAMOR neišpirks siuntų, pristatomų pagal COD (apmokėjimas pristačius) sąlygas.

Garantija ir skundai

MIAMOR siekia, kad rinkdamiesi produktą pas mus, jaustumėtės saugiai. Visiems mūsų produktams yra taikoma 30 dienų garantija.
Vartotojai turi įstatymų nustatytą teisę pateikti skundą (teisę pasinaudoti garantija), remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, per 2 metus nuo to laiko, kai vartotojas gavo produktą, nebent garantija ar panašus įsipareigojimas suponuoja ilgesnį terminą.

Jei norite pateikti skundą dėl prekės, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriaus specialistais, el. paštu: info@miamor.lt.

Garantijos sąlygos

Garantija taikoma nuo pradinės produkto pirkimo datos. Kad būtų taikoma garantija, turi būti pateiktas pirkimo kvitas ar kitas pirkimą įrodantis dokumentas. Garantija taikoma gedimams ir gamybos defektams, atsirandantiems garantijos laikotarpiu. Garantija netaikoma produktams, kurie buvo laikomi ar sumontuoti neteisingai, naudojami netinkamu ar neteisingu būdu, kuriems atlikta išvaizdos / funkcijos pakeitimų ar kurie buvo valomi netinkamu valymo būdu ar netinkamomis valymo priemonėmis. Garantija paprastai netaikoma nusidėvėjimui, įbrėžimams, žymėms ar pažeidimams, atsiradusiems dėl smūgių ar nelaimingo atsitikimo. Garantija netaikoma, jei produktas buvo padėtas lauke ar drėgnoje aplinkoje. Daugiau informacijos galima rasti garantijos sąlygose ir kiekvieno produkto aprašyme.

Garantijos nustatymas

Jei norite pateikti skundą dėl savo produkto, prašome su mumis susisiekti kaip galima greičiau. MIAMOR ištiria produktą ir nustato, ar defektui taikoma garantija. Jei garantija taikoma, MIAMOR imsis vieno ar kelių žemiau nurodytų veiksmų, priklausomai nuo to, ar atstovaujate įmonei, ar esate vartotojas.

Įmonių teisė pateikti skundą

MIAMOR gali Jūsų pasirinkimu pataisyti produktą su defektais, sumažinti kainą, pakeisti jį panašia ar lygiaverte preke arba atšaukti pirkimą (Jūs atgaunate pirkimo kainą, o MIAMOR atgauna produktą), kai produkto su defektais pardavimas sudaro esminį sutarties pažeidimą. MIAMOR yra atsakinga už išlaidas, susijusias su produkto remontu ar pakeitimu, pavyzdžiui, bet kokias siuntimo išlaidas. Jei MIAMOR produkto nebeparduoda, MIAMOR pasiūlo tinkamą pakaitinį produktą. Kas yra tinkamas pakaitinis produktas, nusprendžia MIAMOR.

Vartotojų teisė pateikti skundą

Vartotojų atliekami pirkimai yra tuomet, kai prekybininkas parduoda prekes fiziniam asmeniui, kuris perka ne verslo tikslais. Jei esate vartotojas, MIAMOR laikosi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, kas, be kita ko, reiškia, kad MIAMOR, Jūsų pasirinkimu, gali pataisyti produktą su defektais, pakeisti jį panašia ar lygiaverte preke, sumokėti kainos sumažinimą arba atšaukti pirkimą (Jūs atgaunate pirkimo kainą, o MIAMOR atgauna produktą), kai produkto su defektais pardavimas sudaro esminį sutarties pažeidimą. MIAMOR yra atsakinga už išlaidas, susijusias su produkto remontu ar pakeitimu, pavyzdžiui, bet kokias siuntimo išlaidas. Jei MIAMOR produkto nebeparduoda, MIAMOR pasiūlo tinkamą pakaitinį produktą. Kas yra tinkamas pakaitinis produktas, nusprendžia MIAMOR. Daugiau apie savo, kaip vartotojo, teisę pateikti skundą skaitykite https://www.vvtat.lt.